dimarts, 12 juliol de 2011

Diari de l'estiu

Com ja saps molt bé, una de les feines d'aquestes vacances és que escriguis un teu diari de l'estiu. Ja saps que es tracta de fer petits textos, ordenats per dies, en què s’explica allò més important que et passa, idees, comentaris, reflexions, pensaments... Aquest diari l'has d'anar ensenyant als pares per tal que et diguin si està bé la lletra, el contingut, etc. Quan vegis que t'ha quedat bé el d'un dia i és interessant, no t'oblidis de posar-ho al blog de la teva classe o a COMENTARIS: amb el seu títol (Diari de... i la data) i sense faltes.

13 comentaris:

Marc ha dit...

DIUMENGE 31 DE JULIOL: Al matí hem anat a casa de els meus cosins amb la meva mare. Ens ho hem passat perfecte jugant a la wii, al futbolín, a playmobils… A la tarda he anat amb l'Esther Olmos a veure Cars 2 amb tren al cinema. Era super mega divertida.A la tornada amb tren hem vist un home que s’ha saltat una tanca de seguretat del tren. Al tren el Sergi no parava de fer tonteries i ens ho hem passat mooooooolt bé. Quan hem tornat hem sopat i hem anat a dormir.


MARC

Clara ha dit...

Dissabte 2 de Juliol: Avui al matì hem anat a bategar a la meva cosina. Desprès de batejar-la em anat al Montseny a casa els avis dels meus cosins a dinar i a pasar el dia. Ven dinat desprès de fer la digestio ens em banyat a la piscina, em jugat a futbol i a mes coses. Em marxat a casa hem sopat i desprès a dormir.

Clara

Clara ha dit...

Dissabte 2 de Juliol: Avui al matì hem anat a batejar a la meva cosina. Desprès de batejar-la hem anat al Montseny a casa els avis dels meus cosins a dinar i a pasar el dia. A ven dinat desprès de fer la digestio ens hem banyat a la piscina, hem jugat a futbol i a mes coses. Hem marxat a casa hem sopat i desprès hem anat a dormir.

Clara

JUDIT ha dit...

Avui ens hem tingut de llevar d’hora per que volíem anar a AQUA CENTER, un parc aquàtic. Allà hi havia molts tobogans de totes mides, grans, petits i mitjans. Els més divertits eren els grans, n’hi havien quatre el negre, on et tiraves amb un flotador on anaven dues persones. El blau, que et tiraves amb un flotador de un. El blanc, on et tiraves sense flotador. I el vermell, era el més emocionant, tot i que et tiraves sense flotador... queies en picat.

JUDIT

Mireia Hans Moreno ha dit...

DIJOUS 11 D'AGOST:Bon dia a tothom avui dijous hem triat d'anar al Tibidabo hem trigat una mitja h/3 quarts i quan vem arribar la primera atracció va ser el Huracán vaig pujar 2 cops amb el meu pare , despres vem a una atracció de nens petits que es diu Alaska per a la Mariona i despres ens vem trobar el Gerard el cosí de la Carol i em vaig anar amb ell toooot el dia , tambè venia amb una amics que es deian Marc i Anna, em vaig quedar amb ells tot el dia fins que ens vem anar va se molt xulu!!

Mireia Hans Moreno

arnau ha dit...

DILLUNS 29 D'AGOST:Dilluns vam anar al Cosmo Caixa amb el meu germá,els meus pares i jo.
Quan varem anar a comprar les entrades ens van dir que a la planta -2 a cada sala feien activitats,pero la primera activitat que voliem fer quan vam arrivar ja avien començat i no la vam poder fer.La seguent activitat la vam poder fer aquella activitatanava de la llum.I la ultima i la millor avies de fer de palanteolag.

Clara ha dit...

DISSABTE 20 D'AGOST: Avui pel matí hem anat a la platja, l'aigua estava amb bandera vermella i no hi habia ningu dintre de l'aigua.
Després de dinar ha sortit el meu pare per la televisio fent un reportatge dels riscs d'incendi's.
I per ultim hem anat amb els amics d'Almeria a pugar als cars, hem xocat molts cops contra les rodes.

Clara

Clara ha dit...

Perdó per les faltes: havia i risc d'incendi

Clara

escola.santvi ha dit...

Clara, millor que corregeixis el text i el tornis a enviar.

bouchra ha dit...

Dimarts 29 de l'Agost
FESTA DEL (LGID)
Avui tots els muslumans celebrem la festa del(Lgid).

A mi m'agrada molt aquesta festa del(Ligd)perqué fiquem roba nova.

La meva mare,els meus germans i jo hem hanat a casa de la meva tieta que viu a Olesa de Montserrat.
I M'HUE PASSAT SUPER BÉ

bouchra

Nadia ha dit...

DIMARTS 6 DE SETEMBRE
FRANÇA
Avui la meva mare s'ha hanat a França:(.
El meu tiet ha vingut a casa meva i a dinat, llavors la meva mare, el Mohamed i el Bilal han preparat les coses i han marxat.
En hanat amb cotxe i es triga 4 hores.Quan han aribar en trucat per saber que estem bé.

NEUS ha dit...

25 de juny
Vaig fer la “reprise” que és una exhibició on es mostra tot el que hem après durant tot aquest curs muntant a cavall. Hi ha àrbitres que et puntuen els exercicis i et controlen el temps que estàs a fer-ho, si el cavall ho fa bé, etc.
Unes altres noies van fer volteig, que és fer acrobàcies a sobre del cavall, van fer l’àngel trotant, galopant sense mans, etc. Va ser fantàstic!

Asly ha dit...

DIUMENGE 8 DE AGOST: Avui estic a Mallorca a l'hotel.a sigut un dia genial.me banyat a la piscina.A la nit vaix anar a la discoteca de l'hotel.m'en vaix anar a dormir a les 3.

Asly